Barco ClickShare CSE-200
- Połączenie bezprzewodowe z centralnym ekranem
- Do 2 użytkowników na ekranie
- Udostępniaj z laptopa, tabletu lub smartfona
- Ulepszone funkcje bezpieczeństwa
- Wsparcie dotykowe
- Centralne zarządzanie
- Dostarczany z 2 przyciskami
Podłącz, aby się wyróżnić
CSE-200 oferuje doświadczenie ClickShare dla małych i średnich sal konferencyjnych. Każdy – w tym goście – może połączyć się za pomocą jednego kliknięcia i od razu udostępniać, bez konieczności szkolenia. Użytkownicy po prostu podłączają urządzenie zasilane przez USB — przycisk ClickShare — do komputera PC lub Mac i klikają przycisk, aby wyświetlić zawartość z laptopa na dużym ekranie sali konferencyjnej. Dzięki aplikacjom ClickShare użytkownicy mogą również udostępniać treści ze swoich laptopów, telefonów komórkowych lub tabletów. Upewnij się, że w jednostce bazowej jest zainstalowane najnowsze oprogramowanie sprzętowe, aby zapewnić najlepsze działanie aplikacji komputerowej.
Zachęcanie do współpracy
CSE-200 został zaprojektowany z myślą o wdrożeniach w przedsiębiorstwach i oferuje ulepszone funkcje bezpieczeństwa, szerszy zakres opcji łączności – w tym obsługę AirPlay i Google Cast dla treści innych niż HDCP – funkcję Touch Back i centralne zarządzanie. Umożliwiając jednoczesne udostępnianie treści nawet dwóm osobom, CSE-200 zapewnia bezpośrednią łączność z ekranem centralnym i zachęca do współpracy. Dla wygody użytkownika funkcje bezpieczeństwa CSE-200 można ustawić na jednym z trzech predefiniowanych poziomów, w zależności od polityki i potrzeb firmy. Wreszcie, API urządzenia znacznie ułatwia integrację z siecią firmową. ClickShare umożliwia również funkcję Touch Back w salach konferencyjnych. Uruchom dowolną aplikację z laptopa i steruj nią z ekranu. Za pomocą kilku dotknięć ekranu otwieraj prezentacje, udostępniaj wiadomości e-mail i uruchamiaj wideo.
CSE-200 to produkt stworzony zgodnie z certyfikowanymi przepływami i procesami ISO 27001.
Dodanie ClickShare CSE-200 do stałej konfiguracji sali konferencyjnej (takiej jak Microsoft Teams lub Zoom Room) zwiększa produktywność i współpracę podczas spotkań Microsoft Teams i Zoom. Sprowadza skupienie z konferencji z powrotem do prawdziwej współpracy.