Uwaga skupiona na przekazie – Hybrydowy wyświetlacz typu Mirror
Wyświetlacz typu Mirror firmy Samsung pozwoli Ci przygotować bardziej angażującą ofertę sprzedażową, z którą zwiększysz zasięg i wzmocnisz rozpoznawalność swojej firmy. Urządzenie łączy w sobie ekran wysokiej jakości i lustro o wysokiej refleksyjności (na poziomie 55%). Konsument będzie widział tym samym nie tylko swoje odbicie, ale też najnowsze informacje o promocjach i ofertach. Unikatowa budowa wyświetlacza sprawia, że prezentowane treści wyglądają niezwykle realistycznie. Powłoka polaryzacyjna wyróżnia się przeźroczystością na poziomie 90%, przy jednoczesnej refleksyjności 55%. W rezultacie konsumenci widzą dokładnie przygotowane przez Ciebie materiały sprzedażowe, a jednocześnie mogą w pełni korzystać z możliwości, które daje połączenie ekranu i lustra. Czujnik zbliżeniowy wykrywa, czy obok ekranu przechodzą klienci i płynnie zmienia tradycyjny wyświetlacz w lustro. Możesz ustawić jedną z trzech odległości potrzebnych do aktywacji czujnika – 0,7, 1 lub 1,5 metra. Wyświetlacz może zmniejszać wyświetlany obraz lub powiększać go, a także modyfikować jego kształt i wymiary, w zależności od potrzeb.